מה זה מסחר באינטרנט ומה הן הפלטפורמות הטובות ביותר למכור בהן?

מסחר באינטרנט ( e-commerce – מסחר במוצרים פיזיים) היא אחת השיטות הידועות ליצירת רווחים באינטרנט.
המסחר עצמו, כמו כל מסחר אחר מתבסס על העיקרון של לקנות בזול ולמכור ביוקר.
ההבדל הגדול בין חנות סטנדרטית לחנות אינטרנטית הוא שהאינטרנט מאפשר לנו לבצע כמה טריקים שמאפשרים לנו למכור ולהכניס כסף עוד לפני שהוצאנו כסף על סחורה.

השיטה הזו נקראת Dropshipping ואפרט עליה בפוסט אחר, רק אציין שהשיטה הזו מאוד מומלצת למתחילים שאינם מעוניינים או יכולים להשקיע הרבה כסף ברכישת סחורות.

*מוזמנים להרשם לרשימת התפוצה שלי בלינק הבא : http://bit.ly/free7ebook ולקבל בחינם את הספר הדיגיטלי שלי "7 שיטות הזהב ליצירת הכנסה באינטרנט" ובנוסף עדכונים שוטפים לגבי שיטות חדשות, הזדמנויות עסקיות ומלא טיפים שווים.

את המסחר בדרך כלל מבצעים דרך הפלטפורמות הגדולות, ebay , amazon או etsy.
היתרון העיקרי בשימוש באחת הפלטפורמות האלה היא התנועה המאסיבית שהאתרים האלה מייצרים באופן יום יומי, אין צורך לרדוף אחרי לקוחות, לפרסם בפייסבוק או בגוגל. אפשר פשוט למכור מוצר מוצלח והקונים כבר יגיעו בהמוניהם.
מנגד על מנת למכור בפלטפורמות הללו צריך לעמוד בתנאי שימוש מאוד מחמירים, שירות הלקוחות צריך להיות ברמות הגבוהות ביותר, ואי עמידה בסטנדרטים האלו יכול לגרור העפה לצמיתות מאותה פלטפורמה, כלומר עסק רציני לא יכול להרשות לעצמו לשים את כל הביצים בסל אחד, ולהשאר עם המכנסיים למטה במקרה של סגירת חשבון.

פלטפורמה נוספת שמאפשרת בניית חנות עצמאית פוטרת אותנו מהבעיה של התמודדות עם תנאי השימוש הדרקוניים של הפלטפורמות הגדולות.
הפלטפורמה הזו נקראת Shopify והיא מאפשרת לנו לבנות חנות לגמרי עצמאית בקלי קלות.
כמובן שהחיסרון העיקרי בשופיפיי הוא הצורך שלנו להביא את התנועה בעצמנו, בדרך כלל דרך פרסום ממומן בפייסבוק, אבל האמת שכשלומדים את הנושא מבינים שהוא די פשוט.
בסופו של דבר מדובר בסטטיסטיקות די פשוטות, הוצאתי X על פרסום, מכרתי 2X משמע הרווחתי 100%. שופיפיי היא פלטפורמה נהדרת לשימוש במודל הדרופ-שיפינג וליצירת רווחים במהירות.

אגב, רשימת התפוצה שלי מקבלת עדכונים וטיפים בנושא של מסחר באינטרנט באופן קבוע.
מומלץ להצטרף פה – http://bit.ly/free7ebook