מה היא עצמאות בכלל? איך להיות עצמאי באמת!

כמה שעות לתחילת אירועי יום עצמאות, והוצפתי במחשבות שהחלטתי לחלוק אתכם…

יום העצמאות של המדינה , הוא חשוב ומשמעותי וכולנו לוקחים חלק בחגיגות,
אבל עבורי, זה יום בו אני חושב על המהות של המילה הזו "עצמאות"…

ואחרי כמה וכמה מחשבות הגעתי למסקנה, אף אחד מאיתנו לא עצמאי באמת.
כולנו כפופים למערכת חוקים כזו או אחרת, חוקי המדינה, קודים חברתיים, חוקי המסגרת אליה אנו משתייכים ( עבודה, לימודים וכו').
יותר מזה, מגיל 0 כולנו הולכים במסלול שתוו עבורנו הורינו, בדרך כלל הוא מבוסס על המסלול שהם עצמם עשו, או שהם חושבים שהוא הנכון ביותר עבורנו.
כולנו הולכים לגן לאחר מכן לבית הספר, לצבא, לאוניברסיטה או למכללה, בדרך כלל שולחים אותנו הורינו ללמוד משהו פרקטי "שיהיה לך מקצוע".

אני חייב להודות, אני מאמין אחרת, אני מאמין שראוי שלכל אדם תהיה העצמאות האמיתית שלו, בגבול הטעם הטוב כמובן, לא במובן של לעודד אנרכיה.
אז לפני כמה שנים תהיתי כיצד אני משיג לעצמי את העצמאות הזאת, לצערי הכל מבוסס כסף, כדי להיות חופשי, עצמאי ומאושר בימינו אדם זקוק לכסף שיאפשר לו את התנאים הטובים ביותר להגשים את השאיפות שלו, למצוא לעצמו אי של שקט בין כל הבלאגן.

ככה גיליתי את עולם המסחר באינטרנט, ומאוחר יותר נחשפתי לעוד ועוד דרכים לייצר כסף באינטרנט.
והיום שנתיים וחצי אחרי שהתחלתי אני כבר שם, אני חי את העצמאות האמיתית שלי, בלי בוסים על הראש, בלי להתחשב בחוקי המסגרות, ובעיקר חופשי לעשות מה שאני רוצה מתי שאני רוצה וכמה שאני רוצה.

אני מאמין שכל אחד רוצה לחיות ככה, אני מאמין שלא נועדנו להיות עבדים של העידן המודרני, אני מאמין שלכל אדם מגיע לחגוג את יום העצמאות האישי שלו ולא רק של המדינה.

אז לכל מי שקורא את הפוסט הזה, קדימה, קחו יוזמה, תהיו עצמאים באמת! קחו את הצעד הראשון ותשנו את החיים שלכם, כדי שביום העצמאות הבא, תחגגו גם לעצמכם וגם למדינה!

אני מזמין אתכם להוריד בחינם את הספרון הדיגיטלי שלי "7 שיטות הזהב ליצירת הכנסה באינטרנט"
בלינק הזה : http://bit.ly/free7ebook

לחיי עצמאות! אמיתית!

חג עצמאות שמח 🙂